Social Media Ninja

Cierpisz na brak przestrzeni, która pomieści Twoją kreatywność?

Nie boisz się eksperymentów?

Wiesz, czym jest persona i potrafisz dostosować do niej odpowiedni komunikat?

Zostań naszym Social Media Ninją!

Nasze artykuły nie są tym, co lubią portale społecznościowe — nie są kontrowersyjne, nie polaryzują, nie są krótkie… A jednak… pandemia pokazała, że social media potrzebują kontrofensywy do treści drażliwych. Potrzebują treści rzetelnych. Tylko jak sprawić, by rzetelne treści były atrakcyjne dla facebookowicza czy instagramera?

Do tego potrzebny nam Social Media Ninja.

Co robi Social Media Ninja?

  • Tworzy pomysły na treści, które angażują społeczność.
  • Zamienia pomysły w grafiki, wideo i treści tekstowe dopasowane do odpowiednich platform (Instagram, Facebook, TikTok).
  • Analizuje wyniki kampanii i identyfikuje trendy. 
  • Zarządza kontami w social mediach (publikacja postów, odpowiedzi na komentarze).

Czego wymagamy od Social Media Ninja?

  • Znajomości podstawowych zasad tworzenia treści wizualnych dopasowanych do odpowiednich platform.
  • Znajomości narzędzi do edycji grafiki i wideo (np. Canva, CapCut).
  • Umiejętności redagowania tekstów pod media społecznościowe.
  • Znajomości narzędzi i pojęć dotyczących zarządzania i analizowania działań w social mediach. 
  • Umiejętności pracy w zespole. 

A czego może oczekiwać od nas Social Media Ninja?

  • Nauczymy Cię pracować w nowoczesnym zespole (tj. potrafimy w narzędzia, takie jak Google Workspace, Slack, ClickUp itp… i Ciebie nauczymy też :)).
  • Dostaniesz dostęp do szkoleń i narzędzi dostępnych dla NGO za free (m.in. Canva Pro).
  • Spełnienia, które daje jedynie wolontariat 😉
  • A jeśli znudzi Ci się bycie Ninją, to możesz rozwijać się też w innych dziedzinach (pisanie tekstów, rekrutacja czy organizacja spotkań).

Co dalej?

  1. Napisz maila na rekrutacja@problematy.pl z tematem „Social Media Ninja na pokład”. Prześlij w nim informacje o sobie — może być to klasyczne CV, ale może być to po prostu lista Twoich umiejętności, silnych stron lub portfolio. Oprócz tego podziel się z nami tym, co uważasz za swoje największe osiągnięcie, z czego jesteś dumn(a/y)?
  2. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe 🙂 
  3. Otrzymasz od nas zadania — związane z tym, czym zajmuje się u nas Social Media Ninja. 
  4. Po otrzymaniu twoich odpowiedzi spotkamy się na Google Meet, aby lepiej się poznać, opowiedzieć o fundacji oraz omówić zadania i zadać Ci kilka pytań. 

Pin It on Pinterest

Share This